Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije
Joga za podmlađivanje lica

Vožnja bickla, šetnja, džoging, kao i planinarenje, odličan su vid rekreacije i opuštanja uma i tela. Međutim, da li ste nekad razmišljali o vežbama za lice, odnosno načinima na koje možete održati jedar i negovan izgled uz malo volje i truda? Uvek se setite da mišići gube elastičnost ukoliko im se ne posveti pažnja. Kako često pravimo grimase, na licu vremenom počnu da se pojavljuju bore mrštilice, koje čine da izgledamo starije. Ostanite sa nama i u nastavku, jer ćemo vam predložiti šta možete da uradite da ublažite ovaj proces.

Joga za lice postala je veoma popularna metoda, jer pomaže u zatezanju kože. Razlog je jednostavan, a glasi da ona podstiče cirkulaciju i na taj način vraća izgubljenu vitalnost. Ukoliko do sada zbog poslovnih i porodičnih obaveza niste uspevali da odvojite par minuta dnevno za seriju vežbi za lice, možda je ovo pravi trenutak da promenite jutarnju rutinu. U redovima koji slede otkrijte prednosti joge za lice, te saznajte kako da je primenite kod kuće.

Sprečava upalne procese i pospešuje dotok kiseonika

Kada se približimo 4. deceniji, primećujemo prve bore i naznake starenja. To je prirodno, međutim ne treba se plašiti onoga što sledi, već učiniti šta je u našoj moći da sebi izgledamo lepše kada se pogledamo u ogledalo. Joga za lice jedan je od načina da usporimo opuštanje kože čela, i predela oko očiju i usta. Aktiviranjem mišića krv će prostrujati, a ćelije brže regenerisati. Možete je primenjivati kada se umorni ili zabrinuti vratite sa posla. Tada je potrebno da duboko dišete i pravite pokrete koje ćemo opisati u sledećem pasusu. Takođe, vežbe za lice delotvorne su i nakon neprospavane noći, zbog pojačanog dotoka kiseonika.

Najbolje vežbe za lice

Postoji veliki broj vežbi koje možete isprobati, kako biste postigli željeni efekat, kako na lice, tako i vrat. Mi ćemo vam sada predložiti naše favorite, a sve što je potrebno jeste da se opustite i dobro zabavite. Krenimo…

1. Podignite obrve i širom otvorite oči što više možete, u pokušaju da se namrštite. Ponovite 10 puta na svaka 2 minuta. Ova vežba idealna je za ublažavanje bora oko očiju.

2. Zatvorite vilicu i razvucite osmeh, i ostanite u tom položaju narednih 5 minuta. Ukoliko želite dobro da se zabavite ponovite vežbu više puta.

3. Za kraj, isprobajte i vežbu nazvanu kuglakož, po otrovnoj ribi tropskih mora. Ona je odlična za zatezanje obraza, a radi se tako što duboko udahnete, naduvate ih i nežno masirate vrhovom palca otprilike 30 sekundi.

Izvor: Elle España

Fotografije u tekstu: Pinterest