Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Converse u novoj kampanji poziva žene da redefinišu reč „žena”

AUTOR: CityMagazine 19 Feb, 2019
Converse u novoj kampanji poziva žene da redefinišu reč „žena”

Nova Converse kampanja nastavak je prethodne Sve priče su istinite, koja se bavi najluđim, istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, čija su glavna zvezda starke. Ovog puta Converse slavi ženu, promovišući moć ljubavi, snage, jedinstva i zajednice. Nosioci kampanje su moćne, mlade žene: glumica i aktivistkinja Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorka samoodbrane Qin Yunquan, nekonvencijalna muzičarka Kasia Gola i tehnološki ekspert Naomi Preizler.

Širom sveta, devojke i žene i dalje se opisuju prevaziđenim, negde i uvredljivim definicijama. Globalna aktuelna tema u poslednjih par godina obuhvatila je sve velike institucije od Španskog do Oxford rečnika, Cambridge pa i Dictionary.com i skrenula veliku pažnju na definiciju reči: žena, devojka i drugih povezanih termina.

Novi modeli slave ženu

Novi modeli slave ženu

Time inspirisani, Converse dizajneri kreiraju kolekciju patika simbolično nazvanu Love the Progress, koja za cilj ima da skrene pažnju na ovu temu, učini da žene podrže jedna drugu i pozove sve da se priključe. Karakteriše ih poseban dizajn u kombinaciji koralnih boja, grafičkih printova i jakih motivacionih poruka ispisanih po đonovima patika. Model koji je nosilac kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog spoljašnjeg dela, uloška koji amortizuje stopalo pri hodanju i ojačanih šavova.

Naomi Preizler

Naomi Preizler

Kolekcija patika dolazi u tri boje: koralno crvena, bež i crna, a od 19. februara dostupna je u Converse šopovima u Beogradu i Novom Sadu.