Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

MANGO kampanja za sezonu proleće/leto 19 ističe značaj kulture za zajednicu

AUTOR: CityMagazine 22 Feb, 2019
MANGO kampanja za sezonu proleće/leto 19 ističe značaj kulture za zajednicu

Koristeći slogane poput Izgradimo budućnost zajedno, Naši snovi inspirišu i Verujemo u moć zajednice, kampanja sarađuje sa modelima i glumcima sa ciljem da raširi svest o značaju kulture i različitosti u određenoj zajednici. Kroz brojne saradnje i aktivacije ova poruka će se dalje prenositi kako koračamo dublje u sezonu. Ova kulturna panorama biće istaknuta na svim Mango platformama uz hashtag #MangoNewVoices.

Nova kampanja okupila je brojna poznata lica

Nova kampanja okupila je brojna poznata lica

Električni zvuci njujorškog dueta Chairlift prate kampanju uz pesmu I belong in your arms.

Kolekcija proleće/leto 2019 odiše savremenim stilom i pastelnim bojama poput svetlo roze, nebesko plave i žute. Dizajn je inovativan i moderan, i krasi ikonične Mango komade. Delimično transparentni materijali korišćeni su u proizvodnji bluza i haljina, dok su maxi košulje osvežene šarenim printom jarkih boja. Ponuda aksesoara je široka i nudi popularne modele poput vrećastih torbi i šešira i odiše pastelnim tonovima. Kolekcija obuće inspirisana je aktuelnim trendovima, te se kao ključni modeli ističu sandale sa kaiševima i popularne čarapa-patike.

Pastelni tonovi kao okosnica nove kolekcije

Pastelni tonovi kao okosnica nove kolekcije

Prolećna kolekcija ovog španskog brenda dostupna je u MANGO prodavnicama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, Novom Sadu – Big Shopping centru, te Podgorici – Delta city.