Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

SUPERDRY lansira novu kampanju pod nazivom „Leto ili ništa“

AUTOR: CityMagazine 16 May, 2019
SUPERDRY lansira novu kampanju pod nazivom „Leto ili ništa“

Kampanja pod nazivom Leto ili ništa unosi život u nove modele i reflektuje energičan duh, spreman za akciju. Kampanja je inspirisana konstantnim aktivnostima, od sunčanih, dnevnih žurki na bazenu, do surfovanja, skejtbordinga i ostalih sportova i dešavanja na otvorenom. Fotografije su oživljene velikim loptama za plažu, šarenim kuglama sladoleda i vibrantnim bojama kojima vas Superdry poziva da izađete i provodite se u duhu letnje sezone.

Kratak film o kampanji režiran je od strane dueta Radical Friend iz Los Anđelesa i podržan izvanrednim radom fotografa James Pearson-Howes-a. Njihovi raznoliki stilovi spajaju se stvarajući totalno specifične, jedinstvene i odvažne kreacije koje zauzimaju ključnu ulogu u novoj Superdry kampanji. Kolekcija je svojevrsni miks inovacija, svežine i kreativnosti. Razigrani Superdry stil i energični duh leta predstavljeni su muškom i ženskom kolekcijom savremenog stila.

Ove sezone budite energični, budite aktivni, ceo dan i celu noć. Bez obzira na sve.

#SummerOrNothing