Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

UGG Collective kampanja za sezonu proleće/leto 2019

AUTOR: CityMagazine 11 Mar, 2019
UGG Collective kampanja za sezonu proleće/leto 2019

Prema rečima Andrea Odonena, predsednika za Fashion&Style brendove, UGG Collective angažovao je kalifornijske fotografe, muzičare, glumce, umetnike, surfere i skejtere. Oni su dovoljno smeli, provokativni, slobodni, optimistični i realni, baš kao i UGG. Svake sezone brend angažuje individualce jedinstvenog karaktera i stava, koji kroz ličnu priču dele viziju brenda:

  • Mekola Lombardija proslavila je uloga u čuvenom filmu American Honey. Mekol je zvezda u usponu koji je karijeru započeo ulogom u Sundance hitu Patti Cake$, dok će u filmu Putty Hill, koji režira Metju Porterfild igrati glavnu ulogu zajedno sa Džimom Belušijem.
  • Klementin Krivi je muzičarka koja je sa 15 godina u svojoj sobi osnovala LA rok bend Cherry. Neumoljivo glasne, kompleksne i jedinstvene, pesme ovog benda na jasan način iskazuju njihov stav prema svetu.
Nova UGG Collective kampanja za proleće/leto 2019

Nova UGG Collective kampanja za proleće/leto 2019

  • Šokat Sadik Sanbar je muzičar koji vodi lokalnu muzičku scenu južne Kalifornije, kako bi pronašao nove načine za stvaranje muzike koja osnažuje ljude. Kada ne stvara muziku, Šokat istražuje L.A. sa svojom devojkom Mikaelom En.
  • Mikaela En Krojcberger je model iz LA-a koja obožava da peva, slika i jede ramen sa svojim momkom Šokatom, kao i noćne provode sa prijateljima u Holivudu.
  • Džozi Furhgot Saurdif je umetnica koja voli slikanje, grafiku, tetoviranje, a takođe pravi nakit od smole. Fascinirana je jukstapozicijom ljudske kulture prema prirodnom svetu. Svoj rad koristi za društvene promene.
  • Levi Preri je surfer rođen i odrastao u južnoj Kaliforniji, a oduvek je živeo u blizini okeana. U slobodno vreme, Levi zajedno sa bratom pravi daske za surf, svira gitaru u svom bendu Distractor i putuje po svetu.
Nova UGG Collective kampanja za proleće/leto 2019

Nova UGG Collective kampanja za proleće/leto 2019

UGG brend svoju jedinstvenu kulturu nastavlja da slavi kroz UGG Collective u kampanji za proleće/leto 2019. Za ovu kampanju izabrana su ikonična kalifornijska mesta. Od veličanstvenih planina i divljih šumskih predela, do bučnih gradova i mirnih mesta pored plaže, Kalifornija je raj koji okuplja ljude iz celog sveta. Za novu kampanju, UGG i glumci putovali su širom države, pronalazeći lokacije u Oceanside Beach-u, San Dijegu, Palm Springs-u i Joshua Tree-u, mestima koja savršeno predstavljaju kulturu brenda i Kalifornije.

U našoj galeriji pogledajte kako izgledaju modeli iz aktuelne kolekcije.

Odabrani modeli iz prolećne kolekcije brenda UGG mogu se kupiti u multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.