Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Evo kako da unosite dovoljno vlakana ako ste na dijeti

AUTOR: CityMagazine 05 Jul, 2019
Evo kako da unosite dovoljno vlakana ako ste na dijeti

Pre malo više od jedne decenije, dijete u kojima možete da jedete masnu hranu su bile predmet podsmeha. Danas, međutim, svima je jasno da su šećeri i rafinisani ugljeni hidrati pravi neprijatelj vitke linije, ali i vašeg zdralja. Svi od Kim Kardašijan pa do Lebrona Džejmsa su na keto dijeti koja uključuje unos dosta proteina i masti, i ono što je mnogo bitnije, značajnu redukciju ugljenih hidrata.

Istraživanja su pokazala da ova dijeta daje rezultate. Ipak, nije preporučljivo da počnete da je praktikujete pre nego što proverite svoju krvnu sliku i posavetujete se sa svojim doktorom. Jedina mana ishrane koja ne uključuje puno ugljenih hidrata je to što će vam biti teže da unesete preporučenu dnevnu količinu vlakana u vaš organizam.

Na našu i vašu sreću, postoji rešenje. Geri Taubs, američki novinar specijalizovan za temu ishrane, izjavio je u emisiji Sema Herisa da je i te kako moguće praktikovati dijetu koja istovremeno uključuje mali unos ugljenih hidrata i veliki unos vlakana. Jedino što treba da znate su odgovarajuće namirnice koje su preporučljive u ovom režimu ishrane.

Sledeća lista će vam otkriti samo neke od namirnica koje bi trebalo da jedete ako ste na keto ili bilo kojoj drugoj dijeti sa malo ugljenih hidrata:

  • Kupus
  • Laneno seme
  • Kokosove pahuljice
  • Čia semenke
  • Avokado
  • Kupine
  • Brokoli
  • Karfiol
  • Koštunjavo voće

Hvala bogu, postoji mnogo recepata koji uključuju ove namirnice tako da ne sumnjamo da ćete već pronaći način da njima obogatite svoj jelovnik. Na kraju svega nećete više imati problem viška kilograma, a velike su šanse da ćete biti i zdraviji.