Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

5 iznenađujućih razloga zbog kojih ste umorni

AUTOR: CityMagazine 13 May, 2019
5 iznenađujućih razloga zbog kojih ste umorni

Legli ste na vreme i spavali dobrih osam sati. Zašto se onda ujutru osećate kao da niste oka sklopili celu noć i ne radi vam se ništa? Bilo bi logično da se osećate umorno nakon napornog dana sa puno obaveza, međutim, to nije uvek tako. Ponekad je potpuno drugačije, što pokazuju sledeći primeri iznenađujućih stvari koje vam crpe energiju.

Ovog puta ćemo vam otkriti 5 mogućih razloga vašeg umora:

1. Pretrpan sto

Neuredan životni ili radni prostor izaziva mentalnu iscrpljenost. Prema Sabin Kastner, profesorki psihologije na univerzitetu Prinston, što više stvari imate u svom vidnom polju, to je teže vašem mozgu da ih filtrira i koncentriše se na samo jedan problem. Rezultat toga je, naravno, umor.

Neuredan sto je loš za vašu koncentraciju

Neuredan sto je loš za vašu koncentraciju

2. Velika pauza između obroka

Preskakanje obroka ili njegovo odlaganje zbog obaveza nije dobro za održavanje odgovarajućeg nivoa potrebne energije za završavanje dnevnih obaveza. Ako ste u gužvi i ne stižete da doručkujete i ručate kako valja, ipak pregrizite nešto s nogu. Značiće vam svaki zalogaj u borbi protiv umora.

3. Preskakanje jutarnjeg treninga

Bilo da dižete tegove, trčite ili radite jogu, loša je ideja da preskočite svoj jutarnji trening kako biste ostali u krevetu sat vremena duže. Mnoge naučne studije su potvrdile da trening u trajanju od minimum 20 minuta značajno povećava nivo energije ljudi i čini ih mentalno spremnim za sve poslove koje moraju da obave u toku dana.

Bilo koja vrsta treninga će vam prijati ujutru

Bilo koja vrsta treninga će vam prijati ujutru

4. Manjak gvožđa u obrocima

Nedostatak gvožđa u organizmu čini da se osećate tromo, umorno i nesposobnim za rad. Gvožđe je ključno za prenos kiseonika do ćelija vaših mišića. Zbog toga vam preporučujemo da jedete dovoljno zelenog povrća, jaja, junećeg mesa i koštunjavog voća.

5. Prekomerno spavanje

Možda zvuči paradoksalno, ali ponekad predugi ostanak u krevetu vas može učiniti umornijim nego da ste spavali normalan broj sati. Razmislite o ovome sledeći put kada odlučite da odremate još samo 15 minuta nakon što vas je probudio vaš budilnik.