Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije
Kultura nege

Svakodnevno se susrećemo sa pojmovima kao što su: kultura govora, kultura ponašanja, kultura odevanja, kultura poslovanja. Šta je sa pojmom kultura nege kojom je najpre trebalo da ovladamo od ranog detinjstva, naučeni od roditelja, baka, vaspitača, učitelja?

Činjenica jeste da koža stari, da sa godinama postaje suvlja i kao takva podložnija promenama i oboljenjima. Tome treba dodati važnu činjenicu da je zbog pojačanog zagađenja, globalnog zagrevanja i klimatskih promena taj proces znatno ubrzan.

Nega kreće od rođenja i podjednaka je za oba pola, a sa druge strane – individualna i jedinstvena. Nega je svakodnevna i prilagođava se godišnjim dobima, sredini u kojoj se živi, kao i poslu kojim se čovek bavi.

Kultura nege traži da znamo par osnovnih stvari: da li nam koža spada u masnu ili suvu ili pak mešovitu i na kojim delovima lica i tela, da li je osetljiva i kako reaguje na određene stimulanse. Topli meseci su za losione, emulzije, krem gelove i kozmetičke preparate „lakših” tekstura, dok hladni zahtevaju nešto „bogatije“ kremove. Dodajmo tome i nove naučne spoznaje da koža „pamti” i da ima izraženi kumulativni efekat, te da je zaštita kože od raznih spoljašnjih agenasa, počev od neželjenog delovanja UV zraka, svakodnevna i obavezna i u urbanim sredinama cele godine, a ne samo kraj mora ili na planinama.

Vašoj koži je potrebna nega

Vašoj koži je potrebna nega

Savet dermatologa – neka vaša nega krene Panthenol cream gelom i emulzijom u toplim mesecima, a Atopik kremom i emulzijom u hladnim mesecima. Jednostavno i uporno za početak, a vrlo brzo kada steknete naviku, preporučuje se personalizovana izrada kozmetičkih proizvoda napravljena baš za vašu košu. Personalizovani krem se izrađuje prema precizno izmerenim parametrima vaše kože, poštujući pri tome vaše potrebe, navike i želje.

Sa kulturom nege je zdravije i lepše.