Magazin za urbani životni stil
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Kako da se priviknete na posao i obaveze nakon godišnjeg odmora?

AUTOR: CityMagazine 14 Sep, 2020
Kako da se priviknete na posao i obaveze nakon godišnjeg odmora?

Povratak na posao nakon godišnjeg odmora i laganijeg letnjeg ritma retko kome prija… No, obaveze su tu, život se polako vraća u normalu, a na nama je da se prilagodimo i u novu sezonu uđemo što spremniji i sa puno elana. Kako bi vam to lakše pošlo za rukom, u nastavku vam donosimo nekoliko praktičnih saveta koji vam mogu dosta pomoći.

1. Dobra organizacija je ključna

U cilju postizanja i završavanja svih obaveza tokom užurbanog radnog dana, vrlo je bitno da se dobro organizujete, i to na više frontova:

Organizujte svoj životni prostor

Pod tim prvenstveno podrazumevamo da treba da se rešite svih nepotrebnih stvari koje vam samo zauzimaju prostor i crpe energiju. Osim toga, ukoliko radite od kuće, poželjno bi bilo da jedan deo stana pretvorite u svoj radni kutak tako da on istovremeno bude i funkcionalan i udoban, ali i kreativan kako bi vas motivisao tokom rada. Poneki novi dekor detalj ili komad nameštaja u stanu može lepo osvežiti prostor i pružiti vam novu dozu energije i inspiracije za novi početak.

Organizujte svoje misli

Velika je verovatnoća da u ste u ovom trenutku puni ideja, želja i planova za novu sezonu, ali da ne znate odakle da krenete… Ukoliko vas to čini nervoznim, to znači da treba da se smirite i svoje misli dovedete u red, a jedan od načina da to postignete jeste meditacija. Ona će vam pomoći da se opustite i uspostavite vezu između svog duha i tela, što će vam značajno pomoći da ostanete zdravi, vitalni i fokusirani na svoje zadatke.

Organizujte svoje aktivnosti

Ukoliko imate previše obaveza i stalno ste pod stresom, naučite da delegirate. To znači da ne morate sve da držite pod kontrolom i radite sami, već da određena zaduženja možete poveriti svojim ukućanima, kolegama na poslu, te ljudima iz svog okruženja. Kako biste bili uspešni u tome, vrlo je bitno da imate agendu ili pregledan dnevnik u kome ćete voditi evidenciju svih svojih obaveza i aktivnosti.   

2. Usvojite dobre navike

Kada se lepo organizujete i pripremite za nove izazove, vreme je da usvojite nove navike koje će vaš život učiniti još zdravijim, boljim i kvalitetnijim:

Počnite da vežbate

Opšte je poznato da bavljenje sportom podstiče lučenje endorfina koji nas čine srećnim. Stoga, idite na trčanje, krenite na kurs joge ili pilatesa, vežbajte boks ili jednostavno uvedite rađenje vežbi svakog jutra u svom domu. Svaka, pa i najmanja fizička aktivnost prijaće vašem organizmu i doneće pozitivne promene.   

Povedite računa o ishrani

Kako biste se osećali dobro i bili puni energije, vrlo je važno da se zdravo hranite. To ne znači da u startu morate da pravite drastičan zaokret, ali i male izmene doneće rezultate. Za početak, ne preskačite doručak, umesto čipsa ili čokoladice, za užinu pojedite nešto od voća, a odlazak u pekaru svedite na minimum.  

Aktivirajte društveni život

Nema ničeg boljeg od opuštenog druženja sa porodicom i prijateljima. To su dragoceni trenuci koji nas smiruju, vraćaju sebi i bude veru da će sve biti u redu. Isto tako, jako je važno da se lišite loše energije i negativnih misli koji vam kvare raspoloženje i bude nemir, kao i svih negativnih navika za koje znate da vam ne čine dobro.

A onda, sa novom energijom i širokim osmehom, u nove radne pobede!

Izvor: InStyle Spain

Fotografije: Pinterest