Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

5 grešaka koje pravimo kada želimo da povećamo mišićnu masu

AUTOR: CityMagazine 15 Mar, 2019
5 grešaka koje pravimo kada želimo da povećamo mišićnu masu

Ako se pronalazite u ovim rečima, to znači da pravite neke od sledećih grešaka tokom treninga koje vas sprečavaju da povećate mišićnu masu.

1. Uvek radite isti broj ponavljanja vežbe

Za izgradnju muskulature je bitnije da dižete teže tegove manje puta, nego lakše sa dosta ponavljanja. Konsenzus je da treba da ponovite vežbu 5-8 puta u okviru jedne serije, ali nije loše da različitim danima radite različiti broj ponavljanja kako biste poradili i na mišićnoj snazi i na mišićnoj izdržljivosti.

2. Preterujete u vežbanju

Kada želite da povećate mišićnu masu, morate puno da jedete. Ako istovremeno brinete da se ne ugojite i zbog toga idete na trčanje ili radite kardio trening, tako ćete samo potrošiti kalorije neophodne za izgradnju muskulature i anulirati svaki eventualni pozitivan pomak u razvoju mišića.

3. Ne hranite se adekvatnim namirnicama

Ne izbegavajte ugljene hidrate

Ne izbegavajte ugljene hidrate

Većina ljudi koji žele da razviju svoju muskulaturu su ubeđeni da su proteini jedini bitni za postizanje ovog cilja. Iz tog razloga oni se previše koncentrišu na namirnice bogate aminokiselinama nauštrb ugljenih hidrata i masti. Za rast mišića je potrebno jesti sve (zdrave) namirnice.

4. Ne jedete dovoljno

Takođe je bitno i da povećate ukupan dnevni unos hrane. Neka to bude za 500 kalorija za početak pa ako ne vidite rezultat, dodajte još 500.

5. Ne povećavate težinu tegova sa kojima vežbate

Idealna težina tegova je ona koja čini da se mučite tokom poslednja dva ponavljanja. Ako jedva uspevate da završite vaše serije, to znači da ste izabrali pravu meru i velike su šanse da će vam se povećati mišićna masa.