Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Navike iz teretane kojih treba da se otarasite

AUTOR: CityMagazine 15 Feb, 2019
Navike iz teretane kojih treba da se otarasite

Ukoliko idete u teretanu, a ne vidite nikakve rezultate toga, možda je za to odgovorno pogrešno ponašanje koje treba korigovati. Ovo su saveti šta treba izbegavati ili obavezno menjati, a to je najbolje učiniti uz pomoć trenera.

Mislite da mora da boli

Jedno od pogrešnih i zastarelih uverenja je da sve mora da vas boli nakon treninga kako bi se on uopšte i računao. To nikako nije tačno, jer vam preterivanje neće pomoći ni na koji način, tako da treba da znate svoja ograničenja i kada je vreme da stanete.

Izbegavate tegove

Dizanje tegova je korisno ne samo za veće bicepse

Dizanje tegova je korisno ne samo za veće bicepse

Možda vam cilj nije da nabacite previše mišića na bicepse i tricepse, ali dizanje tegova treba da bude deo rutine. Sa povećanjem opšte snage povećavaju se i snaga mišića i kostiju, što takođe ubrzava vaš metabolizam. Jači mišići ujedno smanjuju mogućnost od povrede prilikom fizičkih aktivnosti.

Menjate režime

Trebaće vam vremena da pronađete režim koji vam odgovara i normalno je da se u njega ubaci neka varijacija sa vremena na vreme. To međutim ne znači da stalno treba da tražite nove i nove režime jer vam je prethodni dosadio nakon samo nekoliko dana. Za ovo obavezno konsultujte trenera da vam pomogne.

Ne zagrevate se

Istezanje je obavezno

Istezanje je obavezno

Kao što znaju svi sportisti, zagrevanje i istezanje je veoma važno prilikom fizičke aktivnosti, jer priprema organizam na ono što sledi i umanjuje mogućnost povrede. Zato uvek odvojite minimum pet minuta za neke kardio ili druge aktivnosti koje će vam u tome pomoći.

Uspeh merite vremenom provedenim u teretani

Kao što ceo ovaj tekst i pokušava da vam predoči, nije važno isključivo koliko ćete vremena provesti u teretani, već na koji način ćete to vreme iskoristiti. Napravite neku vrstu plana i držite se toga, tako da vam se ne svodi sve samo na merenje vremena.